fbpx
Mirisni Brending

Mirisni Brending

Mirisni brending
Šta ako Vaš logo nije dovoljan
da budete prepoznatljivi kao brend?

 

Značaj mirisa

 

Tokom poslednje decenije, uočen je konstantan porast istraživanja koja ističu koristi raspršujućih mirisa u maloprodajnim objektima. Ovo istraživanje vrše kako profesionalni istraživački centri, zainteresovani da ispitaju još uvek tajanstvene moći ljudskog nosa, tako i veliki brendovi, poput Samsung-a, koji su pioniri implementiranja ovog istraživanja u praksi.
Obe interesne grupe su zabeležile velike koristi od korišćenja raspršujućih mirisa u maloprodajnim objektima.

Veoma je značajno istaći da je upotreba mirisa pokazala:

  • povećanu lojalnost kupaca
  • povećan kupčev utisak o kvalitetu proizvoda u namirisanim prodavicama
  • povećano zadržavanje kupaca u prodavnicama
  • povećana verovatnoća da će kupac kupiti proizvode

Naime, studija Smell and Taste Institute je pokazala da će 84% ispitanika pre kupiti par Nike patika u namirisanim prostorijama, nego u ne namirisanim.

 

Zašto Vam je neophodan Mirisni Brending?

 

  • Veoma brz rast mirisne marketing industrije pokazuje prirodan razvoj potrošačkog marketinga, a ne da je to samo trenutni fenomen. Potrošači postaju ravnodušni na poruke brendova, pošto su i vizuelno i zvučno preopterećeni marketinškim materijalnom.
  • Preko TV-a, radija, bilborda, novina, tokom javnog prevoza, gde god da putujete, konstantno Vas obasipaju marketinškim informacijama. Ova bitka u nadvikivanju između brendova uskoro će dostići vrhunac, a njena efikasnost je već pod znakom pitanja.
  • S druge strane, inovativne kompanije, od kojih su mnogi marketinški lideri, sve više uvode mirisne marketinške strategije kako bi osigurali da se njihova poruka „jasno čuje“.
  • Brendovi poput Sony Style, Samsung, Abercrombie and Fitch, Hilton Hotels, Procter and Gamble, Singapore Airlines, Disney, Westin Hotels,Lexus, i mnogi drugi,shvatili su dve važne činjenice, zbog kojih je upotreba mirisa najbolji izbor.
  • Prva činjenica je, da bi se desila bilo koja prodajna transakcija, neophodna je emocionalna veza između proizvoda i kupca.
    Druga činjenica je, da mi svi intuitivno znamo, da ljudsko čulo mirisa direktno povezuje naše emocije i misli, preskačući racionalni deo mozga.

 

Prema tome, čulo mirisa je jedino čulo koje brendovima dozvoljava da:

  • se probiju kroz audio/vizuelno minsko polje marketinga
  • direktno prenesu vrednosti brenda
  • emocionalno povežu brend i proizvode za potencijalne kupce
  • povećaju lojalnost brendu

 

Svakog dana u toku našeg života osećamo različite mirisne note različitih esencija, od kojih mnoge prolaze neprimećene, ali su prisutne.
Samo kada neka esencija ugađa, zadovoljava, ukazuje na opasnost, iritira ili stimuliše memoriju mi se zaustavljamo da bi obratili pažnju.
Možda je najupečatljivija reakcija na mirise u domenu memorije i sećanja. Skoro svako je iskusio nalet emocija nakon susreta sa određenim mirisom.
Slike pečenog hleba, novog automobila, ili čak prvog poljupca, mogu se prizvati u sećanje samo određenim mirisom.
U stanju smo da zaboravimo ono što slušamo, što jedeno, čujemo, dodirujemo, iako to ne razmatramo i nismo svesni, nikada ne zaboravljamo miris.

Mirisni Brending i “Omnia Scent Marketing”.

Mirisni Brending ne obezbeđuje samo osećaj za miris već i svest o brendu, integraciji proizvoda i efektivnost čula, promena u ponašanju i profitabilne rezultate.
Ovaj vid marketinga povlađuje svim čulima u odnosu na brend. Koristi čula se povezuje sa potrošačima na emocionalnom nivou.
Doživljaj brenda na višesenzorskom nivou generiše određena verovanja, osećanja, misli i razmišljanja, kreirajući na taj način imidž brenda u umu potrošača.
Ne samo kroz imidž brenda već i kroz lojalnost potrošača, u skladu sa velikom privrženošću, može biti dostignut porast prodaje.
Za prave uspešne rezultate, obaveza je strogo povezana sa vašim partnerom, ukoliko ste u stanju da odmerite adekvatno nanošenje.
Naše najveće preimućstvo predstavlja grupa eksperata u marketingu i visokoobrazovani tim profesionalaca, uključujući parfimere.
U kombinaciji sa umešnošću i tehnologijama, nudimo pravi “Mirisni Brending”, koji ekskluzivno nazivamo “Omnia Scent Marketing”.

 

U cilju stvaranja odgovarajućih aplikacija, neophodni su sledeći uslovi:

  • Prvenstveno saznanje kako mirisi utiču na ljude i njihovo ponašanje
  • Posedovanje zbirke mirisa za proizvodnju finalnih jedinstvenih rešenja
  • Očuvanje različitih adekvatnih vrsta tehnologija i uređaja u skladu sa potrebama
  • Pružanje profesionalnih usluga na globalnom nivou od strane dobro obučenih tehničkih timova

Potrebne su godine kombinovanja svih ovih uslova i zahteva, tako da se zbog toga izdvajamo i nudimo “Omnia Scent Marketing”.

 

Mirisni Brending

Svim trgovcima je blizak concept loga, vizuelne prezentacije jednog brenda. Mnogi veliki brendovi su toliko prepoznatljivi da izlaganje njima na bilo koji način, čak i kada su neprimećeni, utiče na naše raspoloženje. Zato je za velike kompanije sa njihovim pozamašnim budžetima za marketing prilično lako i jednostavno da svoj logo i identitet brenda izlože ogromnom broju ljudi. Kao rezultat, obezbeđena je stoprocentna izloženost brenda najvećem delu sveta.

Ali šta je sa malim i srednjim kompanijama?
Prosečna osoba je izložena uticaju i do 5000 reklama dnevno.

Na koji način je moguće osigurati da se potrošači sećaju vašeg brenda u ovakvoj situaciji?
Iznenađujući odgovor glasi: kroz čulo mirisa. Čulo mirisa je jedino od naših pet čula koje je direktno povezano sa delom mozga koji obrađuje emocije, sećanja i povezano učenje.

Zapravo, 100 puta je verovatnije da ćete zapamtiti i sećati se nečega što ste pomirisali nego nečeg što ste videli, konzumirali, čuli ili dodirnuli.
Upečatljivi mirisi se razvijaju kao deo komunikacije brenda u polju marketinga mirisa, sa primarnom funkcijom kreiranja jedinstvene emocionalne veze sa potrošačem.

 

Potrebno je razmisliti o ugledu vašeg brenda:
• Da li je vaš brend pouzdan i verodostojan, ili je inovativan i zabavan?
• Da li je vaš brend ležeran ili moćan?

 

Takođe treba promotriti i ciljno tržište:
• Da li su to mladi, sredovečni ili stariji?
• Prevashodno muškarci ili žene?
• Kupci potreba ili luksuza?

 

Ove karakteristike mogu uspešno biti povezane sa različitim elementima mirisa u svrhu kreiranja parfema ili mirisnog iskustva koji oslikava i predstavlja karakteristike vašeg brenda. Jednom kada kreirate miris koji vas personifikuje, takođe poznat i kao brendirani miris koji mi nazivamo Scent Logo® (Mirisni Brending), to postaje posebno osmišljen i prilagođen miris koji oslikava jedinstvene karakteristike brenda. Na sličan način kao i grafički logo, logo mirisa se koristi svuda gde je brend prisutan.

Nakon konstantnog izlaganja logu, potrošači snažno povezuju miris sa brendom. Ljudi su bombardovani sa u proseku od 5000 marketinških poruka dnevno, a miris je glavna stvar koja se izdvaja. Miris stvara moćan emocionalni odgovor i može osnažiti identitet brenda kao i lojalnost kupaca.

 

Kako je stvoren Scent Logo® (Mirisni Brending)?

 

Kreiranje mirisa koji vas obeležava i personifikuje je višestepena kreacija, evaluacija, i proces donošenja odluka.

 

Bilo koji brend koji je u želi da koristi marketinga mirisa i teži da ima sopstveni mirisni logo mora osigurati:

  • Postupanje po metodama Omnia Scent Marketing-a
  • Korišćenje odgovarajućih tehnoloških uređaja.

 

Proces kreiranja mirisa koji vas obeležava i personifikuje, takozvanog mirisnog potpisa, započinje aktivnom analizom radi izučavanja i potpunog sagledavanja istorije brenda ili kompanije, filozofije, vizije, karakteristika prostora, i načina na koji brend želi da prenese sam miris.
U cilju određivanja ‘idealnog mirisa’ brenda, tražimo od kompanija da sprovedu kreativan kratak rezime ostvarujući to Upitnikom Mirsnog Brendinga. Svi mirisi imaju različite psihološke efekte na ljudski um. Na primer, lavanda umiruje, dok nana stimuliše.
Stoga brendovi moraju tačno odrediti šta žele da postigu sa mirisom koji žele da šire u svojim prodajnim objektima ili prostorima, kao i da odrede šta tačno žele da miris govori o njima, i kako da ih predstavlja. Posmatrajući ciljnu grupu određenog brenda, tematsku boju, vrednosti, identitet i pozicioniranost na tržištu, naši eksperti rade u cilju osmišljavanja mirisa koji odgovara i uvećava poruku Brenda, dok u isto vreme osiguravaju da miris sadrži psihološke komponente koji su neophodni da bi uticali na potrošače na positivan način svaki put kada posete namirisanu prostoriju ili prodajni objekat.

Idealan miris onda postaje poznat i prepoznavan kao Mirisni Logo kompanije, koji predstavlja osnovni, prepoznatljivi, odnosno brendirani miris, koji je na jednak način prepoznatljiv potrošačima kao i vizuelni logo i slogan.

 

Kako se primenjuje Mirisni Brending?

 

SPRING AIR® uvek u težnji ka dizajnu i razvoju inovativnih proizvoda koji će naglasiti svaki savremeni radni prostor, te vam predstavlja najnovije tehnologije iz oblasti, i kompletna rešenja svih vrsta i sredstava aromatizacije. Implementacijom projekta ‘Scent Logo®‘, kao i stvaranjem posvećenog mirisa, ekskluzivno osmišljenog za brend, dostižemo:

  • Opštu svest o brendu
  • Identifikaciju mirisa sa jedinstvenošću brenda i izvanrednu povezanost sa potrošačem, kreirajući lojalne kupce, jaku vezu, i poverenje

Ovi efekti Marketinga Mirisa u srži brenda, stvaraju jedinstvenu emocionalnu povezanost sa svakim potrošačem i kroz korišćenje jedinstvenih proizvoda, njihova spona postaje sve čvršća.

 

Istraživanja

 

Ono što ekskluzivno nudimo je Omnia Scent Marketing.
Uspeh svakog projekta je obaveza SPRING AIR®-a, i to je razlog zašto je svaki projekat pojedinačno prihvaćen.

 

Bez i jednog izuzetka svi projekti imaju 3 zajedničke svrhe koje su nam važne:

  • Potrebu: Svaki proizvod ima svoju sopstvenu drugačiju svrhu
  • Delovanje: Svaki proizvod ima sopstvena posebna dejstva i upotrebu
  • Rezultat: Svaki proizvod mora da bude najbolji uspešan primer svake vrste!

 

Međunarodni Aerodrom u Atini ‘Eleftherios Venizelos’
Potreba: Isticanje suštine aerodroma i obezbeđivanje izuzetnog nezaboravnog iskustva putnicima i posetiocima.
Delovanje: Ekskluzivno dizajniran miris koji odgovara i multinacionalnoj diferencijaciji posetilaca (multinacionalnim razlikama posetilaca), ali i oslikava (odražava) jedinstvenost mediteranskog-grčkog duha i mirisa. Ključna stvar je miris koji oslikava ovaj jedinstven duh i utiskuje ga u podsvest posetilaca.
Rezultat: Neverovatna kampanja je održana na nekoliko mesta na aerodromu sa promotivnim i nezaboravnim poklonima. ‘Egejski Duh’ je naziv mirisa Međunarodnog Aerodroma u Atini, a širi se celom površinom kroz ventilacione sisteme.

 

TAV Aerodromi (Turska)
Potreba: Stvaranje specijalnog TAV mirisa koji doprinosi vodećoj ideji grupe: Živi, Osmehuj se i Leti… Tako da ko god jednom prođe ovim aerodromom, gde god da oseti ovaj miris, prepoznaće ga kao jedinstveni miris TAV aerodroma i prisetiće se tog značajnog doživljaja.
Delovanje: Ekskluzivno osmišljen miris koji odgovara potrebama posetilaca i oslikava moderan dizajn aerodroma.
Rezultat: Apsolutno usvajanje revitalizujućeg mirisa koji odiše energijom, privlači i očarava doprinoseći putničkom duhu. Miris predstavlja neodoljivu kombinaciju eteričnih ulja sa začinskim notama mirisnog drveta koji očarava čula.

 

Muzej Akropolis (Atina)
Potreba: Obezbeđivanje usluga aromatizacije u nekoliko prostorija muzeja, koja oslikava važnost i istorijat monumentalne građevine.
Delovanje: Da bi oslikali jedinstven duh muzeja, inspiraciju smo pronašli u grčkoj prirodi i njenim retkim esencijalnim uljima.
Rezultat: Od momenta otvaranja muzeja, pa sve do danas, prostor je ispunjen jedinstvenim mirisom, i konstantno dobija komplimente za odražavanje aure prostora.

 

Yes Hoteli (Atina)
Potreba: Stvaranje ekskluzivnog finog mirisa koji oslikava luksuz hotela kao i njegovu modern estetiku.
Delovanje: Saradnja sa vrhunskim parfimerom u cilju stvaranja raznovrsnih jedinstvenih mirisa koji se zasnivaju na filozofiji, bojama i stilu hotela.
Rezultat: Impresivno prihvatanje novog mirisa od strane gostiju hotela: zadivljujuća kombinacija eteričnih ulja sa začinskim notama mirisnog drveta obuzima sva čula.

 

Tržni centar ‘Golden Hall’ (Atina)
Potreba: Obezbeđivanje delikatnog mirisa koji oslikava estetiku prostorija tržnog centra. Novi miris treba da ispuni očekivanja posetilaca.
Delovanje: Primena ankete Marketinga Mirisa sa upitnikom i ekskluzivno osmišljenim mirisima upućenim posetiocima tržnog centra.
Rezultat: Prema rezultatima za najpoželjniji miris a u skladu i sa našom tačkom gledišta, obezbedili smo novi miris koji se primenjuje kroz ventilacioni sistem tako da se svuda može osetiti.

 

Vodafone (Grčka i Turska)
Potreba: Objedinjavanje svesti o brendu i prenošenje jasnoće i savremenog duha kompanije kroz čula.
Delovanje: Stvaranje jedinstvene raznolikosti mirisa koji oslikavaju filozoviju i izlaganje kompanije. Istraživanje Marketinga Mirisa je sprovedeno kroz upitnike, u cilju analize suštine radnji i njihovog uticaja radi povezivanja stila brenda i daljeg izražavanja istog kroz odgovarajući miris.
Rezultat: Neočekivano prihvatanje od strane potrošača i tržišta i u Grčkoj i u Turskoj. Ogroman uticaj na efektivnost brenda kao i na posetioce. Dva nova različita mirisa u dve različite zemlje su ostvarila veliki uticaj na profil kompanije.

 

Svetsko Prvenstvo u Amsterdamu 2010 (Holandija)
Potreba: Izražavanje duha proslave festivala kroz miris. Jedinstven miris koji povezuje fudbal i uzbudljivu atmosferu na stadionu.
Delovanje: Saradnja sa vrhunskim svetskim parfimerima u cilju stvaranja nečeg što predstavlja više od fascinantnog mirisa koji podstiče uzbuđenje i želju dosezanja vrha.
Rezultat: Miris sveže pokošene trave je bio neobičan, ali uspešan miris koji je aromatizovao privatne apartmane stadijuma u cilju pospešivanja duha igre.

 

Kazina Rusije i Ukrajine (Europe)
Potreba: Oživljavajući miris koji predstavlja jedinstven duh i draž Ruskih i Ukrajinskih kazina i prostorija.
Delovanje: Primena detaljno i dobro osmišljenog istraživanja od strane marketinga mirisa zasnovnog na preferencama posetilaca.
Rezultat: Posebno stvoren miris od mirisnih nota duvana i konjaka koji oslikava osećaj, duh i eleganciju kazina.

 

Džamije u Istambulu i Ankari (Turska)
Potreba: Ekskluzivno dizajniran miris koji treba da dočara duhovnu suštinu džamije, udobnost i čistoću.
Delovanje: U skladu sa islamskom verom, stručnjaci marketinga mirisa su osmislili poseban miris koji se bazira na tradicionalnom mirisu ruže korišćenom tokom godina u prostorijama prilikom verskih obreda, događaja, u kućama, čak i pustinjama u Turskoj.
Rezultat: Prema potrebama džamija, stvoren je poseban miris ruže koji ne sadrži alkohol, a miris ovog cveta je veoma važan muslimanima u Turskoj.

 

Kako se Mirisni Logo koristi

Kada je idealan miris napravljen i odobren, veoma je važno da se efikasna i odgovarajuća tehnologija koristi kako bi raspršila taj miris u maloprodajnim prodavnicama, ili bilo kom prostoru.
SPRING AIR-ova inovativna tehnologija i aparati, mogu da to uspešno ostvare, i odgovore bilo kom Vašem zahtevu.
SPRING AIR ima cilj da konstantno kreira i razvija inovativne proizvode kako bi poboljšali svako moderno poslovno okruženje, i prezentuje Vam najnoviju tehnologiju u tom polju :

Smart Air Technology

SPRING AIR predstavlja Smart Air mini; jedinstveni, revolucionarni, estetski aparat koji funkcioniše digitalno. Zahvaljući velikom broju mirisnih aroma, on može da ispuni mirisom bilo koji profesionalni prostor. Ovaj aparat je kombinacija estetskog dizajna i male veličine, tako da se lepo uklapa sa modernim poslovnim prostorima.

Aero Diffusion Technology

Kako biste izašli na kraj sa neprijatnim mirisima i stvorili prijatan ambijent, nije više neophodno da prostor potpuno ispunite sa previše mirisa i po okolinu štetnog VOC-a ( volatile organic compounds – isparljiva organska jedinjenja).
Aero Diffusion Technology predstavlja pravo otkriće na polju upotrebe tečnosti za razna delovanja u vazduhu, kao što su Sprečavanje neprijatnog mirisa ( Odor Remediation), Ambijentalno mirisanje (Ambient Scenting), Higijena kupatila ( Restroom Hygiene) i Aromaterapija (Aromatherapy).

Suština Aero Diffusion Technology je što koristi sićušne kapi i ima mogućnost da ih proizvodi u konzistentnoj veličini i kontrolisanoj količini i iz vodenih i drugih tečnosti. Za različite projekte se dizajniraju različiti aparati.

 

Kako se Mirisni logo upotrebljava/osjeća: Kroz ekskluzivno dizajnirane proizvode.

 

Mi posedujemo jedinstvenu biblioteku od 9,000 aroma, prema tome, možemo ispuniti bilo koji zahtev na svakom projektu. Takođe, u mogućnosti smo da dizajniramo i proizvedemo ekskluzivne arome prema zamisli kupca.
Naš R&D odel je lider na polju prerade sirovina i esencijalnih ulja, kao i u proizvodnji parfema. U saradnji sa vodećim kompanijama parfema, uvek smo spremni da nađemo jedinstveno rešenje za jedinstvene projekte.
U proizvodnim modulima kreiramo nova rešenja, koja nudeći efikasne aparate i inovativna rešenja, ispunjavaju visoka tehnološka očekivanja

 

Čitav spektar proizvoda odražava Vaš Mirisni Logo:

  • Luksuzne mirisne sveće
  • Ratan štapići
  • Ultra Scent mirisni osveživači za tekstil, tkaninu i meke površine
  • Odor plus namenjen za tvrde površine
  • Oprema za hotele

 

Promotivni pokloniSprovođenjem projekta „Mirisni Brending“ i kreiranjem određenog mirisa, posebno dizajniranog za određeni brend, ostvarili smo sledeće:

  • Upoznali javnost sa brendom
  • Ostvarili identifikaciju određenog mirisa sa originalnošću određenog brenda
  • Ostvarili neraskidivu vezu sa kupcima

 

Ovi uticaji Mirisnog Brendinga su suština jednog određenog brenda, jer kreiraju emocionalnu vezu sa svakim kupcem i korišćenjem ovih jedinstvenih proizvoda ta veza postaje još jača.
Utiske koje ostavljaju karakteristike brenda zajedno sa njegovim jedinstvenim proizvodima, izdvojiće taj brend od ostalih , kreiraće veoma lojalne fanove i ostvariti jaku vezu od poverenja.

Dozvolite da Vam kreiramo Miris iz Vaših snova..